Könnyítsd meg az életed!

Mennyi, mennyi helyen nehezítjük a saját életünket? 

Tudom az élet ilyen, ez van, ezt kell szeretni ... ja neem, lehetséges másképp is, csaxolok :) 

Egy jó ideig létrehoztam egy közeget, amiből nem nagyon mozdultam ki, jöttek hozzám és minden is alakult ... egyre kényelmetlenebb lett ez a szűk világ, közeg ugyanakkor élveztem is, hogy itt nincs az a nagy dárma, félelem és egyebek. 
Csak az érkezett be a világomba, amit a hozzám fordulok "behoznak", a kezelés és a konzultáció, facilitálás után pedig náluk is eltűntek. Szeretem azt a transzformatív teret amit ilyenkor létre tudunk hozni. 

Egyre több helyre mentem és viccesen szólva kimerészkedtem a vadonba :) Köszönöm szépen mindenkinek is a visszajelzést, hogy a jelenlétembe nagyon sok stressz, probléma oldódik ... és megváltozik az élethez való hozzáállás ... imádom azt a generatív energiát ami ilyenkor létrejön, és csak jelezném ismét, hogy csak akkor működik, ha akivel egy térben vagyok arra ő is vevő és hajlandó, ha nem akkor semmi sem történik. 
Ahogy szoktam mondani, írni, semmi sem történik rajtunk kívül álló okokból. Mindenhez is van közünk, még ha csak a kisújjjjjunk ... de akkor is van ráhatásunk az életünkre, akár elhiszed, akár nem :) én megenegedésben vagyok azzal is ha nem :) 

Amiért ezt gondoltam megírni, hogy járok fogorvoshoz, ott mennyi mindennel is lehet találkozni, egy-egy ember mennyi mindent is hoz, akár beszélgetünk akár nem, energetikailag minden is ott van. 
Érdekes volt egyik nap a halálról és a halál félelméről beszélni, hallani a sok-sok nézőpontot különböző korosztály szájából. Még mindig meglep, hogy valaki fél a haláltól ... pedig egy ideig én is féltem, sőt, hálás sem nagyon voltam, mert volt egy olyan nézpőntom, hogy a hála a halál, tehát ha hálás vagyok, akkor meghalok ... szerencsére kikulcsulódott, így már tudok hálás is lenni az életemért és mindenért amit behívok az életembe. Éld az életed, ne csak átéld ... nagyon sokat tud hozzáadni pozitívan akár az egészségedhez, akár a mentális állapotodhoz. 

Történt a minap, amit ki is tettem a fb-ra posztként, hogy mentem egy korona pótlására, és végül kiderült, hogy a gyökérkezelt gyökér mozog, így ki kell húzni, nem mehet rá vissza korona :) nem voltam boldog, na de vannak eszközeim ... volt egy kis nehézség, feszkó, mert nem akarta egyből és könnyen megadni a győkér magát, na kaptam egy kis időt a röntgennel ... megkértem a testem (lehet hülyén hangzik, de működik), hogy oké, értem, hogy ragasztkodsz hozzá, de ezt most könnyedén enegdjük el ... és kértem legyek az a tér amiben még a doktornő is relaxált lesz és könnyed lesz az együtmműködés. Visszaülve a székbe, egy fúrás és már kint is volt. Doktornő el volt képedve, hiszen elötte mondta, hogy két ülés lesz ez ... na neeem, én ezt kétszer biztos, hogy nem :) 
Jegelés és gyógyszer javasolt ilyenkor ...
Én energetikai testkezelésekkel (facelift, MTVSSZ, MDDM, Sejtmemória ...) és szegfűszeg, copaiba olajjjal, és kurkumás itallal, némi vitaminnal és egy jó nagy alvással, frissen, fájdalommentesen ébredtem. 

Ha folyamatosan azon duzzogsz, morogsz, hogy neked erre nincs időd, energiád ... nem is lesz jelzem ... 
Lett egy barátnőm, aki enervált és életkedvtelen volt, mára már repül és szárnyal, mondjuk hónapokba telt, hogy rávegyem, többed magammal sikerült, mert már annyi helyen járt ... imádom ahogy változik ... tele van élettel, megváltozott a kapcsolata a családjával, már nincs az a nagy feszültség ami volt ... nincs dráma, no para ... lett ideje, nyitott az access felé ... 

Rengeteg ingyenes hanganyag van ... sok klub, ahol kipróbálhatod, hogy müködik-e Neked vagy sem ... Nem biztos, hogy Neked is ez műkök.

Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen van sok technika, amibe belekóstoltam, elmélyedtem, így sokrétűen tudok rálátást mutatni arra, amiben most vagy, így a "megoldás" is könnyebben rádtalál. 
Jelzem, senki sem tudja Nálad jobba, hogy mi a jó Neked! Senki sem mondhatja meg, hogy most balra menj és ne jobbra, hiszen Te jobbra mennél ... Te vagy a felelős az életedért, a választásaidért. 
Ha nem tetszik az életed, válassz mást! 

Tudom, most a fejemhez batynál valamit, ismerem az érzést, én is voltam ebben, hogy okééééé battyameg ... értem, hogy válasszak mást, na de hogyan ? 
Többek között erre kínálok lehetőségeket, keress bátran, ha már eleged van a mostani életedből. 

Választás, mindig van más lehetőség, csaxolok!

Bővebb infó rólam: www.napraforgato.hu





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tudatosság magába foglal mindent ...

Ítéletek

Mesélek ... és mesélek :)