Ki vagyok én ma ...

Ki vagyok én ? 

Ki vagyok én ma ? 

Ki vagyok ? 

Mennyi féleképpen tehető fel ez a kérdés ... mennyi bevásárolt tulajdonság, mennyi felvett álarc van ami meghatározza azt a képet amit mások látnak rólad ? 

Te mit látsz magadról ? 

Én "annakidején" egy visszahúzódó csendes kislány voltam, anno valahol valamikor az a gyermeki boldogság elveszett. Korán felnőttem, még az általános iskolába jártam, már mostam, főztem, takarítottam, háztartást vezettem vidéken, távol a szüleimtől. Pikk-pakk maradtam ebben a komolynak mondott szerepben elég sokáig ... mígnem valami úton, módon el nem kezdtem felszabadítani magam ez alól ... 
Legnagyobb áttörést az access hozta, az előző technikák mindegyikében néztek rám, hogy könnyedén ... lehetséges ... nem kell mindenért megszenvedni ... és még sorolhatnám ...

Az accessben találtam meg azt a játszi könnyedséget, ha választod, hogy éled és teremted az életedet. 

Nemrég volt egy időszak az életembe ahol ügyesen belemanipuláltam magam a nehézségek teremtésébe ... mára más sikerült átfordítani ... egyre könnyebb és könnyebb az eszközök használatával az életem teremtése ismét!

Neked milyen az életed ? 
Olyan, amilyet szeretnél ? 

Ha nem, ideje változtatni ... választanál valami mást ? 

Jól jönne néhány eszköz ? 

Keress meg, foglalj időpontot és turbózzuk fel a változást!

www.napraforgato.hu




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tudatosság magába foglal mindent ...

Ítéletek

Mesélek ... és mesélek :)